torsdag 18. oktober 2012

Liten update

Første kjolen: alt er ferdig!:D må bare sy det sammen, noe jeg har tenkt til å gjøre etter at jeg har ryddet, støvsugd, vasket opp og satt på en maskin med klær i morgen. Vesken som hører til har jeg begynt med, men den blir nok ikke ferdig i morgen.
Kjole nr to: kommet ca halvveis, men mangler fortsatt en del og første pri nå er p få ferdig kjole nr en!

Dagen i dag har hvert bra, hatt besøk i nesten hele dag. Mamma spiste middag her før vi tok turen til mormor.
Og det gikk plutselig opp for meg at hun begynner å bli gammel, ble 80 år i går, men kjempe sprek og skal snart inn å opperere kneet sitt :)

Håper at jeg blir ferdig med kjolen i morgen for gleder meg til å vise den frem :)

Natta alle sammen :)

En sånn vil jeg ha når jeg får barn, den er super søt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar